دسته‌بندی نشده

معرفی گوشی های سامسونگ

  • سامسونگ همانند سال‌های گذشته، گوشی‌های بی‌نظیری را روانه بازار کرده و هر خانواده چند نماینده در لیست بهترین گوشی سامسونگ سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ دارد که در ادامه به صورت مختصر به معرفی آنها خواهیم پرداخت…
  • بدون شک سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین برندها در دنیای اندرویدست که گرچه سری Galaxy Note و Galaxy S این برند شناخته شده‌ترند، اما سامسونگ مدل‌های مختلفی را در محدوده قیمتی زیر ۲۰۰ دلار تا ۱۳۰۰ دلار و حتی بیشتر پوشش می‌دهد که قدرت انتخاب کاربران را افزایش می‌دهد. بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمت و میان‌رده از نظر مشخصات و طراحی مشابه هستند که همین امر باعث گیج شدن کاربران هنگام انتخاب می‌شود، بنابراین ما در ادامه، لیست بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانیم فرآیند انتخاب و خرید از این برند کره‌ای را تاحدودی تسهیل کنیم، به نظر شما بهترین گوشی سامسونگ کدام است ؟

  • Galaxy S22 Ultra
  • مدل بالاترین گوشی سامسونگ در حال حاضر که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد قطعاً همین مدلست. سامسونگ که نمی‌خواهد طرفداران سری نوت خود را از دست بدهد، این گوشی را مشابه خانواده محبوب نوت ساخته و حتی قلم S-Pen را نیز برای آن استفاده کرده تا کاربران با خیال راحت این مدل جذاب را خریداری کنند. بهترین مدل گوشی سامسونگ از تراشه قدرتمند Exynos 2200 بهره می‌برد که فنآوری ساخت عالی ۴ نانومتری دارد. همچنین از نظر کیفیت ساخت، این گوشی یکی از بهترین‌هاست و هر دو پنل آن با گوریلاگلس ویکتس پلاس محافظت می‌شوند. دوربین اس ۲۲ اولترانیز چهارگانه و ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و کاندیدای بهترین دوربین سال است.

اس ۲۲ اولترا، در حال حاضر پرچمدار سامسونگه و برای همین از بهترین سخت افزار ممکن استفاده میکنه.

گلکسی اس ۲۲ اولترا، یکی از بهترین طراحی‌ها رو داره و علاوه بر طراحی قشنگی که داره، از یه صفحه نمایش بزرگ، لبه‎‌های منحنی، طراحی جدید دوربین، قلم برای بازی و کار، باتری با طول عمر بالا و سیستم دوربین فوق‌العاده استفاده میکنه که همه اینها کنار هم باعث میشه تا گلکسی اس ۲۲ اولترا، بهترین سخت افزار رو در اختیار داشته باشه.

 

اما از نظر پردازنده هم، گلکسی جدید از تراشه اسنپدراگون 888 نسل 1 استفاده میکنه که هرجهت بهترینه. این پردازنده در حال حاضر قدرتمندترین و سریعترین پردازنده در بین تمام پردازنده های اندرویدی محسوب میشه. اسنپدراگون 888 وقتی کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730 قرار میگیره، به راحتی میتونه هر بازی و برنامه‌ای رو اجرا کنه. من برای تست، با گلکسی اس 22 اولترا بازی کال آف دیوتی و نیدفور اسپید رو اجرا کردم که تلفن بدون هیچ مشکلی هر دو بازی رو اجرا کرد اونم با سرعت بالا و بدون کندی.

در کل اگه بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده رو میخواید، بدون شک اون گلکسی اس ۲۲ اولتراست.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *