مقررات فروش اینترنتی پارسیاتل

 

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت پارسیاتل می‌باشد.

  • پارسیاتل موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.

  •  پارسیاتل موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.

  • در پارسیاتل، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی پارسیاتل، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.

  • پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

  • پارسیاتل بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست ارسال می‌نماید.

  • با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط پارسیاتل قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی پارسیاتل کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.

  • قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (در مواقعی که پارسیاتل ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.

  • تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

  • در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط پارسیاتل كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.

  • تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت پارسیاتل می‌باشد.

  • مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. پارسیاتل نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

  • در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به پارسیاتل اطلاع داده شود تا پارسیاتل بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

  • خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به پارسیاتل اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری  پارسیاتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت  پارسیاتل داشته باشد آن را به پارسیاتل اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات پارسیاتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

  • کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد (و در مفاد شرایط گارانتی پارسیاتل قرار گرفته باشد) پس از برگشت به پارسیاتل مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان پارسیاتل، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.

  • در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان پارسیاتل بررسی و یا تعمیر شود، پارسیاتل مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.

  • در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید پارسیاتل از پس گرفتن آن كالا معذور است.

  • چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط گارانتی پارسیاتل قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را به پارسیاتل عودت دهد هزینه عودت آن بر عهده پارسیاتل خواهد بود.

  • در صورت وجود اشکال  خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس پارسیاتل  و یا شعب موجود در استان محل سکونت  خریدار ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و پارسیاتل از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

  •  در پارسیاتل  قیمت گوشی ها جهت تنظیم بازار در حداقل ممکن قرار دارد اما امکان خرید عمده گوشی موبایل از پارسیاتل به تعداد موجودی محصول  وجود دارد.

  • در صورت لغو سفارش، پارسیاتل 48 ساعت کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده می‌شود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.

  • خرید آنلاین از پارسیاتل تنها از طریق سایت www.parsiatel.ir امکان پذیر است. همچنین پارسیاتل در تلگرام  نیز فعالیت دارد. لطفا پارسیاتل را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند پارسیاتل پیگرد قانونی خواهد داشت.