دسته‌بندی نشده

نگاهی به گوشی سامسونگ Galaxy A13

گوشی موبایل A13

گوشی های رده پایین و ارزان قیمت سامسونگ در سال های اخیر در میدان رقابت در مقایسه با رقیبان چینی خود به خصوص در برند شیائومی، اغلب از ارزش پایین تری برخوردار بودند اما طی یکی دو سال گذشته با ارتقا محصولات این کمپانی، جایگاه بهتری را به خود اختصاص داده و در حال حاضر بعضی از مدل های این سری در بین محبوب ترین گوشی های ارزان قیمت بازار قرار دارند.

Galaxy A13 4G یکی از این مدل هاست که با طراحی زیبا و مشخصات تخصصی راضی کننده و همچنین قیمت مناسب و به صرفه اقتصادی، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.در ادامه مطلب به بررسی بیشتر Galaxy A13 محبوب می پردازیم.

سامسونگ Galaxy A13 در دو نسخه مختلف یکی با پردازنده Exynos 850، 8 نانومتری و دیگری با پردازنده Helio G80، 12نانومتری، تولید و نسخه اول با نام تجاری SM-A135 ونسخه دوم با نام SM-A137 عرضه شده است و به جز پردازنده بهتر و تغییری در رنگ آمیزی، این دو نسخه تفاوت دیگدی ندارند.

A13

پیش ازاینکه این مدل را بیشتر از نظرتخصصی و امکانات بررسی کنیم، کمی به ظاهر آن بپردازیم. ظاهر Galaxy A13 در بخش رویی نکته خاصی را در بر ندارد  و حاشیه های ضخیمی زیر صفحه نمایش دارد اما بخش پشتی این گوشی طراحی جذاب تری دارد  و جنس بدنه و فریم آن از پلاستیک براق مستعد خراشیدگی می باشد، وزن آن 195 گرم و صفحه نمایش آن 6/6 اینچ و با فناوری PLS LCD ساخته شده و از وضوح تصویر بالای 1080*2408 پیکسل برخوردار است و با شیشه Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

این گوشی در رنگ های مشکی، سفید، آبی و هلویی به بازار عرضه شده است.مجموعه دوربین های بخش پشتی Galaxy A13 شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 واحد لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان ( برای گرفتن عکس از فاصله نزدیک و محو کردن پس زمینه در عکس های پرتره) می باشد.

وضوح دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسل است. سیستم عامل این گوشی اندروید 12 و به اندروید 13 نیز قابل ارتقا می باشد. پردازنده گرافیکی Galaxy A13، Mali-G52 می باشد  و این گوشی با حافظه 32GB 3GB RAM و 64GB 4GB RAM و 128GB 4GB RAM و 128GB 6GB RAM به بازار عرضه شده است.

از معایب Galaxy A13 می توان به عملکرد پایین از حد متوسط در گرافیک نمایشگر و بدنه پلاستیکی نرم مستعد خراشیدگی و لکه دار شدن آن و اسپیکر تکی با کیفیت نه چندان فوق العاده، اشاره کرد.

در انتها و در نگاهی کلی می توان به ارزان قیمت بودن، نمایشگر مناسب و راضی کننده، عمر باتری مناسب، دوربین های قابل اطمینان و کیفیت خوب تماس Galaxy A13 اشاره کرد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *